Translate

måndag 20 april 2015

24/4 22.00 Geronimo's Night at Bounce Bar

Goa, gulliga, "gör"-bra, gansterlika och geniförklarade låter på bokstaven G


Vilken är din favorit? Berätta för oss, här på bloggen, så spelar vi den på fredag och kanske dyker den upp på Boarden!

Kom och njut med oss!
Kram
DJ Apollon

Grisbilen till Bounce Bar inworld Secondlife, right here:
Vi ses på fredag på Bounce Inworld Secondlife http://maps.secondlife.com/secondlife/Bonaire68/230/47/27



In plain english

HOT TUNES ON LETTER G on Bounce Bar upcoming Friday. Have a favorite? Please let me know this by answer this article with that song

Hugs
Apollon

11 kommentarer:

  1. gyllene tider - sommartider

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vem är denna anonyma, som önskar en sådan klassiker?
      Vi får passa den låten till låtar på S
      men jag gillade den i smyg som liten :D

      Radera
  2. Slänger mig in andfådd...skit jag var inte först! Då kan jag inte ropa som Laura Branigan: GLORIA, men spela den färna för mig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh denna Laura B, Selfcontrol kommer alltid att finnas i mitt huvud, som en av de stora 80-talslåtarna, men Gloria är def en klämmig bit det med!

      Radera
  3. He he...PSY med Gangnamn style ;)

    SvaraRadera
  4. Good Times - Chic
    /Kicki Bowler

    SvaraRadera
  5. Jag flirtar hej vilt med din musiksmak Apollon och önskar
    Adam Ant--Goody Two Shoes hihi

    /Gittrika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar när du flörtar GITT!!!
      Ant-flörtar går jag alltid igång på!!!!!!
      kram

      Radera
  6. Jag är säkert för sent ute...men önskar ändå.
    Give a Little More - Maroon 5

    SvaraRadera