Translate

tisdag 7 april 2015

Euforiska E-låtar på Bounce Bar på Fredag 10 apr 22.00

Image result for letter E dé det här du kallar Kärlek?
Vill Apollon gärna att ni ska vara mé :)


På fredag blir det Enorma Eufororiska E-låtar


Vilken är din favorit? Skriv ned din låt (som en kommentar till denna artikel), så spelar vi den på fredag!
Kom och njut
Kram
DJ Apollon

in plain english


HOT TUNES ON LETTER E on Bounce Bar upcoming Friday. Have a favorite? Please let me know this by answer this article with that songhugsApollon

12 kommentarer:

  1. Det finns inga bra låtar på E tänkte jag innan jag kom på att den allra bästa börjar på E!
    Easy Lover med Phil Collins och Philip Bailey

    SvaraRadera
  2. Ella Elle L A med Kate Perry (tror jag hon heter, säker på att du Apollon har större koll än jag när det gäller sånt).

    SvaraRadera
    Svar
    1. så klart hon heter så......kunde varit france gall med, men denna cover är allt lite vassare!

      Radera
  3. Every breath you take med Sting

    /Kicki Bowler

    SvaraRadera
  4. Ebony And Ivory ber jag om! Kram!

    SvaraRadera
  5. Everything I Do I Do It For You med Bryan Adams! Honom har jag nog aldrig önskat så nu måste jag ju bara det :D

    SvaraRadera
  6. Everybody Hurts med R.E.M. med nu när jag hittat hit :)

    SvaraRadera
  7. Earth Song med Michael Jackson får avsluta 90-talstrippeln :)

    SvaraRadera
  8. Gud så giriga vissa är som önskar 3 låtar på raken då!
    Jag låter det bli lite luft mellan mina önskningar jag, ser snyggare ut då! :P
    Lasse Berghagen
    En kväll i juni

    Anne-Lie Rydé
    En Sån Karl

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så härligt att ni försöker trycka in massa låtar :) En per själ, räcker!
      Nu får jag välja och vraka, en kär sysselsättning.
      Vi ses i kväll
      kram

      Radera